OBSERVACIONS:
Les persones candidates finalistes superaran un procès de selecció per competències.
INCORPORACIÓ IMMEDIATA
Missió:
Busquem encarregat/da de restaurant per dirigir tots els aspectes del nostre negoci.
S'encarregarà de liderar el servei de sala i que s'ofereixi alta qualitat.
Motivant al nostre personal per oferir una excel·lent atenció a clientela.
Les responsabilitats del gerent de restaurant inclouen mantenir els ingressos, rendibilitat i objectius de qualitat del restaurant.
S'encarregarà de garantir que el funcionament del restaurant sigui eficient, a més de mantenir un nivell elevat de producció, productivitat, qualitat i estàndards de servei a la clientela.
Per a tenir èxit en aquest treball, cal tenir dots directives i experiència tant en sala com en gestió.
Volem que sàpiga com supervisar el restaurant, comprovar que tot està bé amb els clients i aprofitar la capacitat del restaurant al màxim.
També és essencial experiència en gestió de cuina, ja que contractarà cuiners i personal de servei, crearà els horaris de treball, supervisarà la preparació del menjar i garantirà que es compleixin les normatives de salut i seguretat en el restaurant.
Esperem que doni exemple i animi al nostre personal en els moments més atrafegats en un entorn de ritme ràpid.
En darrer terme, s'encarregarà de garantir que el nostre restaurant funcioni òptimament i que la clientela tinguin una experiència culinària agradable.
Funcions principals:
- Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
- Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
- Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
- Estimar els costos dels aliments i begudes.
- Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
- Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
- Reunir-se amb els empleats/des als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
- Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
- Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
- En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.
- Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
- Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
- Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
- Estimar els costos dels aliments i begudes.
- Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
- Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
- Reunir-se amb els empleats als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
- Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
- Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
- En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.
·
Desenvolupar estratègies de mercat, implementar campanyes de Publicitat i planificar esdeveniments (promocions en begudes i aliments, festivals, entre d'altres) als fins d'augmentar l'interès de el públic per l'establiment.
- Coordinar amb els clients els serveis de menjar (càtering) o el lloguer de les instal·lacions per a la realització de banquets o recepcions.
- Crear un ambient agradable tant per al gaudi dels clients, com per al de el personal.
- Dirigir el personal del restaurant:
Entrevistar, contractar, capacitar, supervisar i, de vegades, acomiadar els empleats. o Fixar els horaris de treball dels empleats i assignar-les seves tasques, garantint que es compti amb la quantitat de treballadors necessària en cada torn.
- Promoure el treball en equip, als fins de garantir que les necessitats dels clients siguin satisfetes.
- Garantir que la clientela sigui servida de manera adequada i oportuna.
- Treballar en conjunt amb el Xef Executiu per resoldre qualsevol retard en el servei.
- Comunicar-se amb la clientela:
- Escoltar les seves impressions als fins de treballar en pro de l'optimització de el servei.
- Investigar i solucionar qualsevol reclam que els clients tinguin sobre la qualitat del servei.
- Exercir activitats administratives:
- Revisar les transaccions financeres.
- Fer seguiment a el pressupost a les finalitats de garantir la seva eficient administració i que les despeses estiguin dins dels límits establerts.
- Elaborar i administrar la nòmina. o Tramitar la documentació necessària per a l'obtenció de llicències, permisos, pagament d'impostos, etc.
- Portar el registre de les declaracions d'impostos, balanços financers i de nòmina, a més de vetllar per la seva resguard.
- Comprovar la conciliació de cadascuna de les transaccions realitzades mitjançant els punts de venda, així com la distribució de la propina entre els empleats/es.
- Establir una xarxa de proveïdors:
- Coordinar el subministrament d'aliments, begudes i altres entrades necessàries per a l'operativitat de l'establiment.
- Vetllar
pel compliment dels estàndards i legislació sanitària i de manipulació d'aliments, a més de les polítiques establertes per l'establiment:
incidents que siguin reportats i resoldre qualsevol risc o condició d'inseguretat que es presenti en l'àrea laboral.
per la neteja i manteniment de l'equip i de les instal·lacions de l'establiment.
la capacitació necessària a el personal en termes de seguretat.
REQUISITS:
Experiència demostrable treballant com a gerent de restaurant, gerent general de restaurant, gerent d'hospitalitat o lloc similar
Experiència demostrable en servei a el client com a gerent
Amplis coneixements sobre menjars i begudes, amb capacitat per a recordar i esmentar els ingredients i els plats per informar els clients i a el personal de servei
Familiaritat amb el programari de gestió de restaurants, com FRONT REST ICG
Sòlides habilitats de lideratge, motivació i interpersonals
Profundes habilitats de gestió financera • Grau en Administració d'Empreses; es valorarà titulació en Gestió Hotelera o escola de cuina.